مزایای مهاجرت به دومنیکا
نوشته شده توسط : mehdi

دومینیکا کجاست ؟

احتمالا شما نیز در این بهبوهه‌ی مهاجرت نام کشورهای مختلفی برای اولین بار به گوشتان خورده است و ممکن است نام کشور دومینیکا را نیز در همین بین به خاطر بیاورید. اما موضوع مهم آن است که در ابتدا بدانیم دومینیکا کجای این کره‌ی خاکی قرار گرفته است. این کشور سرسبز از جمله جزایر کشوری است که در قاره‌ی امریکا مستقر هستند و موقعیت دقیق آن را می‌توان شرق خلیج مکزیک و آمریکای شمالی دانست که حدودا در شمال آمریکای جنوبی قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم آدرس سرراست و آشنایی برای معرفی جزیره‌ی دومینیکا به شما بدهیم فقط کافی است که اشاره‌ی کوتاهی به منطقه‌ی کارائیب داشته باشیم. این کشور جزیره‌ای به دلیل طبیعت دست نخورده‌اش به جزیره‌ی طبیعت کارائیب شهرت پیدا کرده است.

بخش عمده‌ی درآمد این کشور از راه کشاورزی، گردشگری و مالیات است. اخذ تابعیت دومینیکا را می‌توان یکی از آسان‌ترین مهاجرت‌ها (در مقایسه) دانست. با این حال پاسپورت دومینیکا از معتبرترین پاسپورت‌های دنیا است؛ و مهم‌ترین دلیلی که افراد برای دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام می‌کنند همین اعتبار آن است.

یکی از چیزهایی که مهاجرت به دومینیکا را ساده می‌کند این است که برای اخذ پاسپورت دومینیکا لازم نیست به این کشور سفر کنید. در اغلب موارد هم متقاضیان پس از گرفتن تابعیت دومینیکا نیازی به سلب تابعیت اول خود ندارند.




:: برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: